De bedste universiteter og handelshøjskoler i

På denne side kan du søge efter universiteter, gymnasier og handelshøjskoler i . Du vil nemt finde alle oplysninger om de højest rangerede universiteter i . Klik på "Læs mere " for en detaljeret beskrivelse af universitetet og en oversigt over undersøgelsens udbudte uddannelser.

Find universiteter i og gennemse deres programmer for at finde dem, der passer dig bedst. Få alle information om de forskellige studiemuligheder i og sammenligne studieafgifter og længden af ​​studiet. Du kan spare tid og kontakt universiteter i direkte: udfylde "Anmodning gratis information " form, hvilket vil sætte dig i kontakt med indlæggelser kontor.

Start søgningen for din fremtidige uddannelse lige med det samme!

15 Resultater i Letland

Latvia University of Life Sciences and Technologies

Letland Jelgava September 2018

Uddannelse, Videnskab og Kultur centerLatvia University of Life Sciences and Technologies er den eneste højere landbrugsuddannelsesvirksomhed i Letland, og den har til formål at: fremme det intellektuelle potentiale for udvikling af landdistrikterne inden for landbruget; tilskynde unge til at erhverve højere akademisk og faglig uddannelse; udvikle forskning bidrage til den kulturelle udvikling studere, vedligeholde og perfektisere den erfarne erfaring fra det lettiske fo… [+] lk og videregive det til de kommende generationer. Universitetet er multi-profileret. Udover de traditionelle studieområder tilbyder LLU også enestående unikke studieprogrammer relateret til avanceret landbrug, veterinærmedicin, fødevareproduktion, skovbrug og landskabsarkitektur. Universitetet ligger i Jelgava - en gammel kulturby, der kun ligger 40 km fra Letlands hovedstad Riga. Jelgava er anerkendt som en sand studentestad.MissionLatvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) Strategisk Udviklingsplan 2015-2020 blev udviklet i 2015 og godkendt af LLU Senatet den 9. december 2015. For at udføre sine funktioner og gennemføre sine mål og målsætninger har Latvia University of Life Sciences and Technologies har udviklet tre aktivitetsprogrammer: 1. Studier 2. Videnskab 3. Administrative og finansielle støtte til studier og forskningsarbejde Målet for Latvia University of Life Sciences and Technologies er at give mulighed for at opnå højere akademisk og højere faglig uddannelse inden for landbrug, veterinærmedicin, fødevareteknologi, ingeniørvidenskab, skovbrugsvidenskab, samfundsvidenskab, informationsteknologi og miljøledelsessektorer samt udvikling af videnskab og til at opretholde og udvikle det lettiske intellektuelle potentiale og kultur. Målene for LLU : 1. For at sikre studiekvaliteten svarende til et nationalt universitets standarder, hvad ville det gøre det muligt at uddanne konkurrencedygtige specialister til de lettiske og internationale arbejdsmarkeder. 2. At udvikle det videnskabelige potentiale til at deltage i international forskning, integrere den akademiske uddannelse og forskning, hvad der ville sikre indførelse af innovative, videnbaserede teknologier i den lettiske nationale økonomi, især i Zemgale-regionen. 3. For at sikre bæredygtig udvikling for universitetet som en national uddannelses-, videnskabs- og kulturinstitution:at styrke retsgrundlagetat forbedre organisationsstrukturen i overensstemmelsetil LLU målene at udvikle samarbejde med institutioner, akademiske uddannelsesinstitutioner og videnskabelige institutioner i Letland og i udlandet, virksomheder og faglige organisationer og regionale institutioner i Zemgale;at håndtere LLU materialet og det tekniske grundlag effektivt.LLU mission At udvikle konkurrencedygtig intellektuel kapital på basis af ekspertise inden for forskning, anvendelse af forskningsresultater i økonomien, høj kvalitet på uddannelse og effektiv forvaltning af universitetet. LLU visionen Latvia University of Life Sciences and Technologies er et af de førende universiteter inden for videnskab og teknologi i Østersøregionen, der har specialiseret sig i bæredygtig udnyttelse af naturressourcer, der har til formål at forbedre livskvaliteten for samfundet.FaktaLatvia University of Life Sciences and Technologies ( LLU ) blev grundlagt i 1939, og dets ældste fakultet er Landbrugsfakultetet, der blev grundlagt i 1863, og som har et tæt samarbejde med mange universiteter i udlandet. LLU har været en hurtigt voksende institution i perioden siden Letland genvandt sin uafhængighed.Der er 8 fakulteter på universitetet: Landbrug, Veterinærmedicin, Ingeniørfag, Fødevareteknologi, Miljø og Byggeri, Skov, Informationsteknologier, Økonomi og Social Udvikling.64 bachelor-, kandidat- og ph.d.-uddannelser leveres af 313 lektorer og forskere for 4350 studerende i 2014/2015.Internationalt samarbejde er baseret på mere end 130 indgåede samarbejdsaftaler med partnerinstitutioner fra 27 europæiske lande og 42 aktive bilaterale aftaler med HEI og forskningscentre fra 19 lande over hele verden.Museum for universitetet byder velkommen til at se historien om Jelgava Palace og historie Latvia University of Life Sciences and Technologies udstillinger.Universitetets kulturmiljø er aktivt dannet og udforsket i traditionelle og unikke arrangementer.Der er også en bred vifte af sports muligheder til rådighed for universitetsstuderende og medarbejdere. [-]


Rezekne University of Applied Sciences

PhD Letland Rēzekne September 2018

Rezekne University of Applied Sciences (Rezeknes Tehnoloģiju Akademija) er en en af ​​de fleste hurtigtvoksende universiteter i Letland. Højere uddannelse i Rezekne, en af ​​de regionale byer i Letland, rodfæstet siden 1925. For næsten 100 år, Rezekne University of Applied Sciences var Alma mater for mange succesrige ledere. Hver elev på Rezekne University of Applied Sciences er opfyldt som person. Alle studerende får personlig vejledning og professorer er let tilgængeli… [+] g. Hvert år omkring 400 studerende tilmelde og i alt mere end 2000 studerende studerer i på vores campus. Størrelsen af ​​universitetet giver mulighed for et tæt samspil mellem studerende og personale på alle stadier af undersøgelser. Talrige internationale partnere og udvekslingsprogrammet eleverne lave et multikulturelt miljø på universitetet. Mere end 200 Erasmus-studerende og akademikere deltog i bytte hvert år. På Rezekne University of Applied Sciences du opbygge netværk, der holder et liv tid. Moderne laboratorier og auditorium i nye og renoverede historiske bygninger er udstyret med nyeste teknologi. Tæt samarbejde med lokale og internationale virksomheder giver mulighed for problembaseret undersøgelser tilgang. Studerendes bachelor, master og ph.d.-afhandling løse reelle problemer og gennemføre innovationer i virkeligheden. Web of kontakter, der er til de studerende bortskaffelse efter endt uddannelse. Alle uddannelser på universitetet har fået tildelt af de internationale akkrediteringer. Den europæiske anerkendelse mærket er blevet tildelt til de tilskud af Rezekne University of Applied Sciences eksamensbeviser. Oplysningerne om essensen af ​​succes færdige undersøgelser, niveau, kontekst, indhold og status for den person, der er nævnt i den oprindelige af eksamensbeviset er i tillægget til eksamensbevis. Disse er bevis på en høj kvalitet i undervisning, forskning, internationalisering og corporate samspil på universitetet. [-]


Turiba University

Letland Riga September 2018

Få praktisk viden værdsat af Arbejdsgivere Videregående uddannelse er en integreret base i oprettelsen af ​​den succesfulde karriere. Det åbner døre til vækst, udvikling og succes. I Turiba University viden går hånd i hånd med praktiske færdigheder - det er en kombination, som er meget værdsat af arbejdsgiverne, ikke kun i Letland, men også i verden. Turiba Universitet har modtaget anerkendelse af arbejdsgivere og rangeret i den øverste position af de mest anerkendte unive… [+] rsiteter. 99,61% af kandidaterne er ansat - det er den højeste beskæftigelsesfrekvens blandt lettiske universiteter desuden er mere end 80% universitetsstuderende arbejder i løbet af deres studier. Kandidater fra Turiba Universitet er konkurrencedygtige og efterspurgte på arbejdsmarkedet. Også internationale orientering, vellykket samarbejde med industrien, såvel som organiseret studiemiljø på universitetet er godkendt; studiemiljøet forbedres ved at tage hensyn til råd fra marken fagfolk og ved at lære af arbejdsgiverne, tæt partnere på universitetet i spørgsmål studie udvikling. Turiba er praktisk orienteret universitet, fordi de praktiske undersøgelser danner 60% af tid brugt på studier, mens teorien - 40%. Undervisere er field fagfolk med en bred erfaring, som ud over teorien giver et indblik i en verden af ​​det særlige område. Alle kan vinde til deres faglige felt er hensigtsmæssigt, business-orienterede uddannelse og til at udvikle sig som en kreativ leder. Professionel orientering Turiba Universitet, som giver eleverne mulighed for at få erhvervserfaring allerede under studier i hvert studieår ved at tilbyde brede lærlingeuddannelse muligheder serverer en basis af den høje beskæftigelsesfrekvens. Allerede i løbet af undersøgelserne er det muligt at erhverve fast færdigheder og erfaring er nødvendig for arbejdet. Undersøgelser er ikke baseret kun på de faglige materialer og teoretiske opgaver; dermed de studerende er mere konkurrencedygtige på arbejdsmarkedet. Arbejdsgivere godkender praktisk erfaring, derfor når de rekrutterer unge, præferencer er givet til de unge, der har fået erfaring med en arbejdsgiver i deres valgte område. Turiba er arbejdsmarkedet orienteret universitet, og den er godkendt af både kommende studerende og arbejdsgivere. Ved at evaluere en potentiel medarbejder, er det også tages i betragtning, hvilket universitet, han eller hun er uddannet, fordi det henviser til den viden og færdigheder af medarbejderen at udføre en bestemt opgave. Det er vigtigt for arbejdsgiveren at vide, hvor meget tid og arbejde bør investeres i uddannelse af en ny medarbejder. Jo mere erfaring og praktisk viden unge har, bør mindre tid investeres af arbejdsgiveren, og dermed den højere læreanstalt, og indholdet af uddannelsen er vigtig, samt tidligere erfaringer med studerende fra den pågældende videregående uddannelsesinstitution. Samarbejde Arbejde med Arbejdsgivere Turiba Universitet tager sig på daglig basis for at forbedre erhvervsklimaet i Letland og for at bidrage til udviklingen af ​​de mest prospektive erhvervssektorer. Til dette formål Turiba arbejder sammen med arbejdsgiverne at give dem rådgivning, uddannelse og forskning. Arbejdsgivere, studerende og repræsentanter for forskellige foreninger med viden om de eksisterende markedstendenser og krav jævnligt inviteret til at deltage i Fakultetets råd, arbejdsgrupper og diskussioner, og dermed tage del i udviklingen af ​​nye læseplaner, godkendelse af temaer for graduering papirer og praktikophold programmer samt i fællesskab søge efter de svar på, hvordan man bedst forbereder de nye specialister, og om hvad der er nødvendigt for at forbedre erhvervsklimaet. Forretning forskning Den daglige forretning af pædagogiske personale er ikke kun forelæser eller afholdelse af workshops og give konsultationer til studerende. En vigtig del af arbejdet i de vejledere på Turiba Universitet er at forbedre deres akademiske kompetencer ved at offentliggøre forskning papirer, der arbejder med arbejdsgiverne og få involveret i arbejdsgrupper organiseret med henblik på at undersøge et bestemt emne til bekymring, for at lette integrationen af innovationer i erhvervslivet og til at tage sig af det økonomiske opsving i landet. Anvendt forskning er udviklet i samarbejde med branchens eksperter og studerende ville være nyttigt for enhver arbejdsgiver efter de sektorspecifikke tendenser og planlægge den fremtidige udvikling af virksomheden. Forskningen udføres i fire områder af videnskabelig aktivitet. En stor del af forskningsprojekterne gennemføres inden for business administration, såvel som i det prioriterede område til den lettiske stat - turistbranchen. Fakultetet for Business Administration i samarbejde med Business Technology Institute udfører anvendt forskning om emner af central betydning for udviklingen af ​​erhvervsklimaet i Letland og til forbedringen af ​​virksomhedens effektivitet: Udviklingsmuligheder for små og mellemstore virksomheder i en økonomi i forandring; Ledelse aktiviteten af ​​de lettiske små og mellemstore virksomheder, sin evaluering i form af en stigning i produktiviteten, og de nødvendige ændringer i regeringens økonomiske politik for at øge arbejdskraftens effektivitet; Virksomhedsoplysninger systemer og databehandling. De vejledere og forskere i den internationale turisme Fakultet er udfører turisme forskningsprojekter, herunder internationale dem, der kan vurderes som et væsentligt bidrag til væksten i den lettiske turistindustri. De vigtigste forskningsemner omfatter følgende: Lettiske regionale mål turisme markeder, deres behov og tilstrækkeligheden af ​​de tilbudte produkter til efterspørgslen; Professionel beredskab turisme udbydere - krævede færdigheder og kompetencer, deres evaluering; Undersøgelser af gæstfrihed af turisme objekter; Undersøgelser på stedet branding. Forskerne fra Institut arbejder i området af kommunikation og de vejledere i meddelelsen Fakultet udføre forskning af massemedierne markedet i Letland, samt den interkulturelle kommunikation på området for virksomhedernes sociale ansvar i Letland. Større forskningsemner er som følger: Dannelsen af ​​den nationale identitet efter restaureringen af ​​Letlands uafhængighed Awareness: tendenser og faktorer; Inter-kulturelle aspekter af virksomhedernes sociale ansvar i Letland; Kommunikation og perspektiver ved starten af ​​den europæiske type menneskeheden; Konflikter i organisationer - muligheder for analyse og løsning. Eksperter inden for loven fra Business Technology Institute og Det Juridiske Fakultet er aktive i deres aktivitetsområde i at yde rådgivning om de spørgsmål i erhvervslivet og forfatningsmæssige rettigheder til både virksomheder og private. De har deltaget i sager om juridiske spørgsmål af national og tværnational rækkevidde projekter, f.eks udvikling af ændringer til retsakter og rådgivning om internationale problemstillinger. Nogle af de vigtigste forskningsemner er: Virkningen af ​​vestlige forfatningsmæssige rettigheder kultur på dannelsen og udviklingen af ​​forfatningsmæssige rettigheder Republikken Letlands; Spørgsmål til ophavsretlig beskyttelse i informationssamfundet; Reformer af den offentlige administration; Forfatningsmæssige reformer i den offentlige administration; Udviklingstendenser i sociologi af rettigheder. [-]


RISEBA

PhD Letland Riga September 2018

RISEBA er et universitet typen privat højere uddannelsesinstitution fuldt akkrediteret af ministeriet for undervisning og videnskab i Republikken Letland. At være en af ​​de første private videregående uddannelsesinstitutioner i Letland, i dag RISEBA er blandt 10 største videregående uddannelsesinstitutioner i Letland (Både offentlige og private) med næsten 3000 studerende, herunder 200 internationale studerende, Der deltager 19 uddannelser på forskellige niveauer og retninger… [+] og mere end 8000 alumner. I løbet af de sidste to årtier RISEBA har gennemgået en betydelig transformation fra en lille ambitiøs business school til universitetet, der giver, ud over business og management-programmer, studier i kommunikation, audiovisuelle medier kunst og arkitektur, og dermed omdanne institutionen til "det sted, hvor virksomheden møder kunst". RISEBA skiller sig ud fra de andre højere uddannelsesinstitutioner som en, der har klar international fokus og udmærker sig ved eksklusivitet uddannelserne udbydes og variation af sprog instruktion. RISEBA giver programmer, som enten unik på markedet eller blev først introduceret til markedet RISEBA. Det er en af ​​de få institutioner, der tilbyder fuld uddannelser på tre sprog - lettiske, engelske og russiske. RISEBA er fordelt på fem lokaliteter: tre bygninger RISEBA vigtigste campus er placeret i Riga (Hovedstaden), er en regional afdeling med base i Daugavpils (Den næststørste by i Letland). RISEBA Mission, Vision og Værdier Siden grundlæggelsen i 1992 har RISEBA været styret af sin mission "til at være en gateway til international karriere" understregede, at universitetet har til formål at forberede sine elever og kandidater til internationale karrierer og understreger, at det ikke betyder, at de studerende bliver undervist "for eksport". Hovedidéen bag missionen er at RISEBA ønsker at sikre, at de studerende er konkurrencedygtige på de internationale markeder, er kulturelt bevidste, kan arbejde i internationale teams, enten i deres hjemland eller i udlandet, og at konkurrere på de globale markeder. RISEBA ser sine kandidater som potentielle arbejdsgivere, der vil bidrage til lettisk, europæisk og global økonomisk vækst, er i stand til at arbejde i internationale virksomheder i Letland og i udlandet, er følsomme og tolerante over for tværkulturelle forskelle, og er aktive bidragydere af multinationale teams. Som reaktion på de ændringer i det ydre miljø og forfølge nye muligheder RISEBA udvidede sine aktiviteter til nye områder - kreative industrier, dvs. kommunikation, medier og arkitektur, og i fremtiden ser sig selv som "en økonomisk bæredygtig, internationalt anerkendt universitet af business, kunst og teknologi ". Styret af sin vision RISEBA omfatter tre store akademiske komponenter eller skoler: School of Business med bachelor, master og ph.d.-programmer, der dækker områder som business, ledelse og økonomi - Medie- og Kommunikation med bachelor- og kandidatuddannelserne i kunst og kommunikation - Skole for Arkitektur og Design, som i øjeblikket tilbyder en bacheloruddannelse i arkitektur. RISEBA er et tværfagligt, multikulturelle universitet giver det globale arbejdsmarked med intelligente, kreative og selvstændigt tænkende individer. RISEBA står for fremragende uddannelse, internationalt anerkendte grader, høj kvalitet af kandidater, fremragende forskningsgrundlag og højt kvalificerede medarbejdere. Fem kerneværdier er kernen af, hvad RISEBA gør: Åbenhed: RISEBA er kendt for sin individuelle tilgang til eleverne. Personalet er forpligtet til at skabe en undersøgelse miljø baseret på tillid, respekt og lydhørhed. Samarbejde: RISEBA er aktivt involveret i lokale og internationale erhvervsmiljø og fremmer den professionelle vækst af sit personale og de studerende. Sammen med sine tidligere studerende og partnere, institutionen skaber en fremragende akademisk og erhvervserfaring, som er en uundværlig del af studiet processen. Livslang læring: RISEBA fremmer livslang læring af studerende. Livslang læring bidrager til udviklingen af ​​Letland og andre europæiske lande som moderne vidensamfund med stabil økonomisk udvikling, flere arbejdspladser og større social samhørighed. Mangfoldighed: RISEBA er en bro mellem Vest- og Østeuropa, som hjælper eleverne tager det første skridt på vejen til international karriere. RISEBA sikrer et multikulturelt miljø ved at tilbyde forskellige uddannelser, former for studier og uddannelse på forskellige sprog. Etik og social ansvarlighed: RISEBA tog socialt ansvarlige ledere og gør alt for at hjælpe eleverne med at forstå betydningen af ​​iværksætteri i oprettelse og vedligeholdelse af højt etisk praksis i det faglige miljø og samfundet som helhed, og samtidig sikre en passende beskyttelse af miljøet for de kommende generationer. [-]


Moscow Art Theatre School

Letland Riga September 2018

Administreret af The ArtsLand Foundation, Inc.Etableret i USA 1992, er vi det ældste løbende internationale program på Moscow Art Theatre School . Vi lærer den up-to-date version af Stanislavsky System. Alle vores lærere er fakultet medlemmer af Moscow Art Theatre School , skuespillere og direktører for Chekhov Moscow Art Theatre. I 25 somre lærte vi at handle til mere end 800 studerende fra 23 lande og hjalp med at skabe 2 joint-degree MFA i Acting Programs.Vi tænker på Stan… [+] islavsky-systemet som grammatik for moderne skuespil , og vi underviser ikke en bestemt stil eller en genre . I stedet forsøger vi at hjælpe hver skuespiller med at finde vej til ham eller hende selv. Vi hjælper dig med at udvikle dit eget system .I 2018, efter 25 succesfulde somre i USA, flytter programmet til Europa. Deltag i den intensive fire-ugers session i Riga , Letlands hovedstad. Vores læseplan omfatter dagligt fungerende teknik (Stanislavsky og Michael Chekhov) og Scene Study (Chekhov, Gogol, Ostrovsky og moderne russisk drama), Movement Training , Voice Coaching og Theatre History Seminar .Alle klasser er undervist på engelsk. Når vi siger intensive, mener vi seks dage om ugen og morgenen, dag og nat. Morgenklasser (9:00 - 12:00) er planlagt i grupper - skuespil, bevægelse og stemme. Efter frokostpause er der en Master Class for hele skolen (13:00 - 15:00). Resten af ​​dagen er der scenerøvelser (15:30 - 19:30) - både fakultetets tilsyn og uafhængige. Programmet kulminerer med Scene Study Showcase for inviterede publikum.AKTIV KLASSEStuderende vil koncentrere deres arbejde på følgende områder:særlig vejrtrækningsteknikafslapningsøvelser og grundlæggende meditation;stadium opmærksomhed;fantasi og dristighed på scenen;følelsesmæssig hukommelse og følelsesmæssig bevidsthed;partner og scene interaktion;scene improvisation;kreative spil og scene frihed;Grundlæggende om psykoanalyse og tekstanalyse.BEVÆGELSEVores bevægelsestræning er baseret på undervisningen af ​​Andrey Droznin. Det er en kombination af traditionen for den russiske psykologiske teater (Stanislavsky og Evgeni Vakhtangov) med de afgørende opdagelser af russiske avantgarde-direktører i det 20. århundrede (Meyerhold biomekanik, Tairoffs elastisk træning, fremhævet plads af Les Kurbas mv.)Programmet indeholder elementer af scene, cirkus og trick akrobatik; lokomotoriske færdigheder - gå, jogge, hoppe, forhindre, falde; scene kamp og slow-motion teknik.DRAMA HISTORYHovedemner for denne klasse vil indeholde følgende:Stanislavskys personlighed i hans upublicerede dagbøger og bogstaver. Hvordan kommer det nye teater om.Stanislavsky-systemet: myte og virkelighed.Stanislavsky i forbindelse med russisk og verdens teater (Stanislavsky og Meyerhold, Stanislavsky og Brecht, Stanislavsky og moderne teater.)Amerika i Moskvas kunstteaters liv.Ud over mit liv i kunst (Stanislavsky efter revolutionen.)Foreslået læsning:Jean Benedetti. The Moscow Art Theatre Letters.Mikhail Bulgakov. Sort sneDonald Rayfield. Anton Chekhov: Et livAnatoly Smeliansky. Er kamerat Bulgakov Dead?SCENE STUDYStuderende vil arbejde på nogle af følgende skuespil:Anton Chekhov: Ivanov, The Cherry Orchard, Onkel Vanya, Seagullen, Tre SøstreAlexander Ostrovsky: Dagbog af en scoundrel, TalenterIvan Turgenev: Måned i landetSom forberedelse til sommerskolen anbefaler vi at du læser:Konstantin Stanislavsky. Mit liv i kunst og en skuespiller forbereder.Michael Chekhov. Teknik til at handle.Artikler af Evgeny Vakhtangov og Vasily Toporkov i Actors on ActingHvordan man ansøgerTrin 1 - NuANVENDELSESPAKNINGVi kontakter dig så snart vi modtager din ansøgningspakke.Udfyld og send ansøgningsskemaet.Send os dit opdaterede CV, nylige headshot og 2 referencebreve fra dine lærere og / eller direktører.Betal € 35 ansøgningsgebyr her fra din PayPal-konto eller ved at bruge dit betalingskort eller dit kreditkort.Trin to - senest den 1. maj 2018INDLEDNING PAKKETilmeldingskontrakt og depositum forfalder senest den 1. maj 2018.Udfyld TilmeldingsaftalenBetal 500 € depositum (opkrævet mod din undervisning).Tilmelding er begrænset. For at sikre dit sted i programmet bedes du ansøge om tidligt.Trin tre - senest den 1. juni 2018PAK DINE TASKERDin saldo forfalder den 1. juni 2018.Udbetaler din saldo.Besøg vores FAQ sektion.Læs alle bøger på læselistenVenligst lav dine rejseplaner på forhånd. Vi forventer, at du ankommer til Riga senest søndag den 1. juli 2018. Afrejsedato er søndag den 29. juli 2018. For hjælp med rejsearrangementer bedes du kontakte os.Undervisning og betalingerUndervisning for 2018-mødet er 1.800 € i fire uger. Alle betalinger skal ske i euro.Første del af undervisningen, dit SIKKERHEDSFORSKRIVNING i beløbet på € 500, forfalder senest den 1. maj 2018.Den resterende studiebalance forfalder den 1. juni 2018.Vi tilbyder boliger med valg af enkelt og dobbeltværelse belægning. Din boliggebyr skal indgå i den endelige betaling, der udbetales den 1. juni 2018. Boligpriserne for 2018 vil blive offentliggjort her, når de bliver tilgængelige.PasEt pas, der er gyldigt i mindst seks måneder efter programmets slutdato, med mindst to tomme sider er påkrævet. Borgere fra USA, EU og mange andre lande med et gyldigt pas behøver ikke at få visum for at komme ind i Letland. Borgere fra andre lande kan blive pålagt at få visum inden ankomst. Kontakt os for yderligere information og besøg dette link til reference. [-]


University of Latvia

Letland Riga September 2018

About The University of Latvia has been founded in 1919 and currently, with its more than 14 000 students, 13 faculties and over 20 research institutes and independent study centers, is one of the largest comprehensive and leading research universities in the Baltics. The University offers more than 130 state-accredited academic and professional study programs. At the University of Latvia, research is conducted in over 50 research fields which represent four main areas… [+] of inquiry: the humanities, natural sciences, social sciences. The University of Latvia pays great attention to the development of international collaboration. The University of Latvia devotes great attention to the development of international collaboration to promote its identity internationally and to strengthen the reputation of the University worldwide. To date, the University of Latvia has signed 136 bilateral agreements worldwide and more than 700 agreements with 368 institutions in 32 European countries within the ERASMUS+ program. Both incoming and outgoing exchange students use one of the available student mobility agreements: ERASMUS+, ERASMUS MUNDUS (Aurora, AESOP, LEADER), CAMPUS EUROPAE, ISEP, bilateral agreements, and agreements between countries. More information at www.university.lv/cooperation ERASMUS MUNDUS is a cooperation and mobility program in the field of higher education that aims to promote dialogue and understanding between people and cultures through cooperation with third countries. Partnerships between European and third-country higher education institutions include scholarships and fellowships for mobility at all academic levels (undergraduate, master’s, doctorate, postdoctoral and staff). The University of Latvia is currently a partner in 9 ERASMUS MUNDUS projects. QS World University Ranking This year, University of Latvia (UL) has risen by 50 places in one of the world’s most prestigious rankings of higher education institutions – QS World University Rankings, and now occupies 651th–700th place, according to the data released September 6. In 2015, UL was ranked 701th–800th. UL is the first and, so far, the only higher education institution in Latvia to be included in the ranking of this level, and the significantly improved position clearly shows that UL firmly stands among the world’s top 5% of universities. Quality management at the University of Latvia Due to the fact, that everyone has a different understanding of the quality subject, various definitions of this term have arisen over time. These definitions cover different fields – from the quality of products to organization management. Within the framework of the EU Phare Multi-Country Program’s in Higher Education project “Quality Assurance in Higher Education”, the Quality Assurance Manual for Higher Education was published. Authors of the Manual offer few conceptions of quality, which are most relevant to higher education, namely: 1) Quality as excellence – conception’s goal is to strive to be the best. 2) Quality as “fitness to purpose” – quality of something for a specific purpose. 3) Quality as transformation – while students’ goals and views are changing, the university is able to vary with them and achieve their needs, i.e. adapt. 4) Quality as a threshold - the university sets certain norms and criteria. Any unit that reaches or surpasses these norms and criteria is deemed of quality. 5) Quality as minimum standards - a broad definition of desired knowledge, skills and attitudes of graduates. 6) Quality as enhancement – the university should improve continuously. To ensure quality at every level of the organization, the university should establish appropriate quality management system. The priority of quality assurance in higher education is stated both by European legislation and practices (Bergen communiqué - Standards and Guidelines for Quality Assurance in the European Higher Education Area) and by Latvian state legislation. These documents emphasize the necessity of implementation of internal quality assurance system in the universities. Quality management and audit department are responsible for development and implementation of quality assurance system in the UL. [-]


Riga Graduate School Of Law

Letland Riga September 2018

Riga Graduate School of Law (RGSL) blev grundlagt i 1998. I dag er det en top-tier lovskole tilbyder bachelor, master og ph.d.-tværfaglige studier i lov, business, økonomi, politik, internationale relationer og diplomati. RGSL tilbyder juridisk undervisning på engelsk til studerende fra hele verden. At studere hos RGSL tilbyder en unik blanding af den globale og den lokale i den forstand, at undervisningens kvalitet er på det øverste internationale niveau, mens opmærksomhed og pl… [+] eje givet til studerende er meget lokal og individuel. RGSL er beliggende i hjertet af Rigas jugendstildistrikt, midt i det baltiske område, og har til formål at give en stærk akademisk uddannelse inden for rammerne af en stadigt skiftende og sammenkoblet virkelighed. De to bacheloruddannelser, der blev lanceret i 2010, fokuserer på lov og erhvervsliv eller lov og diplomati. Masteruddannelserne fokuserer på lov og finansiering, europæisk og international ret, med specialiserede grader i folkeretten og menneskerettigheder, grænseoverskridende handelsret og EU-lov og politik. Tilsvarende dækker doktorgradsprogrammet, der blev lanceret i 2013 og tilbydes i partnerskab med Københavns Universitet, emner inden for flere discipliner og kombinerer forskning, instruktion og andre praktiske aktiviteter til afslutning af doktorgradsforskning. RGSL-fakultetet repræsenterer akademisk ekspertise, men også praktisk erfaring. Vores beboere og gæstfakultet medlemmer er både akademikere og praktikere trukket fra førende akademiske institutioner over hele verden, fra EU og andre internationale institutioner, såvel som fra store advokatfirmaer og internationale virksomheder. RGSL er blevet et vigtigt center for hosting af arrangementer, der fremmer akademisk og forskningsdiskurs inden for retsstaten, demokratiet og menneskerettighederne. [-]


Ventspils University of Applied Sciences

Letland Ventspils September 2018

Ventspils University of Applied Sciences - Uddannelse til morgen!Ventspils University of Applied Sciences (VeUAS) blev grundlagt i 1997 som et selvstyrende statsuniversitet og videnskabelig institution. Dens grundlæggende aktivitet er at udføre videnskabelig forskning og at gennemføre akademiske og faglige uddannelser. VeUAS tilbyder at erhverve viden i vores fakulteter for økonomi og ledelse, oversættelsesstudier og informationsteknologier med 16 bachelor-, kandidat- og p… [+] h.d.-uddannelser. I øjeblikket er der ca. 900 fuldtidsstuderende (herunder internationale studerende fra lande som Spanien, Frankrig, Tyskland, Litauen, Tyrkiet osv.), Hvoraf 80% er finansieret af statsbudgettet. Klik her for mere information! VeUAS har 129 medarbejdere, herunder 67 medlemmer af akademiske medarbejdere.Den 20. maj 2013 erhvervede VeUAS status for videnskabelig institution (dvs. blev tilføjet til Videnskabsregisteret), hvilket viser, at det har opfyldt alle statsautoriserede kriterier for en videnskabelig instans, herunder mindst halvdelen af ​​det akademiske personale har vundet en ph.d.-grad, universitetet udgiver forskningsdokumenter, den har videnskabelig infrastruktur mv.MissionAt udvikle og vedligeholde kvalitativ og moderne videregående uddannelse og videnskabelig forskning og give en god funktionel interaktion af dem inden for sine fagområder - ledelse, anvendt lingvistik, datalogi, informationsteknologi, ingeniørvidenskab og radio astronomi.VisionFortsætter med at etablere VeUAS som et teknologi- og udviklingsorienteret moderne universitet for sine studerende og akademiske medarbejdere for at udvide sine aktiviteter ud over Letlands grænser og blive en internationalt anerkendt højere uddannelsesinstitution i Østersøregionen.At yde et væsentligt bidrag til udviklingen af ​​videnskab på alle sine indsatsområder og sikre sine kandidaters konkurrenceevne.Gøre skridt mod at blive en universitets type højere læreanstalt og gradvist erhverve en officiel universitetsstatus.Samarbejde med virksomheder og Ventspils lokale regeringVeUAS giver institutionerne og virksomhederne i Kurzeme-regionen og Ventspils byråd kvalificerede medarbejdere samt tilbyder muligheder for livslang læring for alle.Ventspils lokale regering yder midlerne til at tiltrække højt kvalificeret akademisk personale og højtstående specialister på området, stipendier til ph.d.-studerende, videnskabelige og metodologiske publikationer, medfinansiering af forskellige projekter, kulturelle arrangementer og sportsaktiviteter for studerende. [-]


Latvian Academy of Sport Education

Letland Riga September 2018

Latvian Academy of Sports Education (LASE) er en akademisk og en professionel offentlig videregående uddannelse og forskningsinstitution, der blev oprettet den 6. september 1921, i overensstemmelse med loven om højere uddannelse, LASE-forfatningen og de love og regler, der regulerer aktiviteterne. LASE er den eneste sports videregående uddannelsesinstitution i landet, der garanterer enhed for studier og videnskabelig forskning inden for sportvidenskab og sundhedspleje in… [+] den for sport i overensstemmelse med den lettiske nationale udviklingsplan 2014-2020, "Videnskab, Teknologisk Udvikling og Innovation Retningslinjer 2014-2020 "," Smart Specialization Strategies 2014-2020 "," Retningslinjer for Uddannelsesudvikling for 2014-2020 "og" Retningslinjer for Sport Policy 2014-2020 "for studerende at opnå akademiske og videnskabelige grader, faglige kvalifikationer og fremme innovation i sportvidenskab og sundhedspleje i sport. LASE er en videnskabelig institution den 9. maj 2006, der er registreret i Videnskabsregisteret med nr. 172075. LASE aktivitetsrapporter afspejles på akademiets hjemmeside lspa.lv: offentligt tilgængelige årlige selvvurderingsrapporter. LASE vision: en internationalt anerkendt og en af ​​de førende sportsuniversiteter i de baltiske lande, uddanne sport og sundhedspersonale inden for sport, styrke LASE akademiske, videnskabelige og finansielle potentiale.LASE missionAt yde internationalt anerkendte kvalitetsstudier, udvikle nyskabende forskning inden for sportsvidenskab og sundhedspleje inden for sport, integrere den i studieprocessen, der sikrer forberedelsen af ​​konkurrencedygtige sportsspecialister, fremmer udviklingen af ​​den lettiske stat og samfundet, støtter de teknologiske fremskridt af den nationale økonomi. At sikre LASE's bidrag som nationalt og internationalt vigtigt uddannelses-, videnskabs- og sportsuniversitet til en bæredygtig udvikling af sport og sundhedspleje i sporten. LASE primære mål er at give eleverne mulighed for at forfølge højere akademisk og højere faglig uddannelse og udvikle sportsvidenskab og forskning inden for sundhedspleje inden for sport, at udvikle kultur for at bevare det intellektuelle og fysiske potentiale, der er nødvendigt for Republikken Letland (LR), fremme og sikre landets harmoniske udvikling90 års historieDen 6. september 2011 fejrede det lettiske akademi for idrætsundervisning sit 90-års jubilæum for lettisk højere sportsuddannelse generelt og især dets fundament. Nødvendigheden for at oprette en særlig uddannelsesinstitution opstod i foråret 1919, da den fremskridne presse på den tid bemærkede, at fysiske uddannelser teoretiske spørgsmål og former for organisation kræver deres videnskabelige grundlag. Det lettiske undervisningsministerium accepterede samfundets nødvendighed og den 6. september 1921 besluttede ministerkabinettet at oprette det lettiske institut for fysisk uddannelse (LFII). Studerende teoretisk uddannelse blev startet i Riga, Nikolaja (nu: Valdemara) Street 1, og træningssessioner blev organiseret i gymnasier og stadioner. Formålet med instituttet var at uddanne lærere i fysisk uddannelse, udarbejde teoretiske og praktiske spørgsmål om fysisk uddannelse, overvågning af fysisk udvikling og fysisk uddannelse i landet. Den første leder af instituttet var Rumpmuiža skolelærer Mārtiņš Krūze (Martin Kruze) . Instituttuddannelsen varede i to år og involverede 1400 timers teoretiske og praktiske studiekurser. I specialister blev forberedelse lagt på deres praktiske træning, der tegnede sig for 65,3% af studievolumenet. Til gengæld hersker i praktisk forberedelse gymnastik og fysiske aktiviteter, der er forbundet med gymnastik. Denne vægt blev påvirket af den kendsgerning, at dengang på skolerne blev kaldt gymnastik, men lærerne - gymnastiklærere. Den 3. november 1922 blev undersøgelsesplanen, der blev realiseret ved instituttet, gennemgået, idet der blev indført en betingelse om, at man ved afslutningen af ​​studietiden vil tage en eksamen i hver af 21 studieemner. Den 15. november 1922 var doktor Dr. Jēkabs Dille institutleder. I 1923 fastslog Pædagogisk Kommission eksamenskrav og indhold og godkendte dokumentet modtaget af kandidater af disse tider. De første afsluttende eksamenskrav lignede dagens krav, og en af ​​de store dele var - at udføre lektier til børn i skolebørn og forsvare sin valgte ledelsesaktivitet. De første afsluttende eksamener blev afholdt fra 23. juli til 27. juli 1923, og den 8. august samme år besluttede LFII-Rådet i henhold til ministerrådets afgørelse af 6. september 1921 at give eller ikke tildele eksamen Diplom, giver eller ikke giver ret til at arbejde som lærer. LFII ophørte sin aktivitet i 1925, og i løbet af 5 år af sin levetid (1921-1925) blev 79 gymnastiklærere forberedt og certificeret. I betragtning af betydningen af ​​fysisk uddannelse og behovet for at have lærere i fysisk uddannelse på skolerne, blev den 2. oktober 1926 åbnet inden for det lettiske folkeskole institut for fysisk uddannelse (LTU FAI). På grundlag af LTU FAI's aktivitet blev organisationen anvendt den generelle karakter af studier og krav fra det tidligere institut. Instituttet arbejdede efter planer og programmer, bekræftet af Undervisningsministeriet, varigheden af ​​studier var 3 år. Voldemārs Cekuls, inspektør for fysisk uddannelse af Undervisningsministeriet blev udnævnt til leder af LTU FAI. I løbet af dets eksistensperiode (1929-1940) udarbejdede LTU FAI 189 specialister inden for fysisk uddannelse, hvoraf 179 modtog eksamensbeviset, der bekræftede eksamen fra instituttet, men 10 - om at have deltaget i klasser som lyttere. LTU FAI ophørte sit arbejde i 1940, og hovedet Voldemārs Cekuls blev deporteret fra Letland den 14. juni 1941. I perioden fra 1921 til 1940 blev instituttet uddannet af 267 lærere i fysisk uddannelse.Det lettiske statlige institut for fysisk kultur (LVFKI) startede sin aktivitet den 1. januar 1946 ved LSSR People's Commissar Council-afgørelse. Praktiske studier i LVFKI startede i januar 1946 i Riga, 6 Aspazija (derefter Padomju) Boulevard, hvor der ikke var behov for særlige værelser og lokaler til studier. Situationen blev forbedret lidt den 21. oktober 1946, da yderligere lokaler blev tildelt i 3 Kaļķu street. Derimod fik instituttet i 1951 lokaler i 10 Kalpaks (derefter Komunāru) Boulevard og 4 Vēstures Street. Infrastrukturforbedring fandt sted i 1959, da LVFKI studie- og sportskompleks blev bygget i 333 Brīvības (derefter Lenina) Street. Som en integreret strukturel del af Sportsuniversitetet har man til enhver tid været Sports Club (SKIF), som blev grundlagt den 4. oktober 1946, og gennem hele årets eksistens var dets medarbejdere arrangører af elev- og lektor sportsaktiviteter. Vores studerende har til enhver tid haft stor succes på internationalt plan, deltager og repræsenterer Letland og universitetet i verden og europæiske konkurrencer samt i forskellige niveau-elevkonkurrencer. I 1959 blev der opført en 6-etagers studiebygning. De prestigefyldte kvalifikationer, der blev opnået ved universitetet og væksten i antallet af elever, der var forbundet med det, var grunden til at bygge en anden bygning til studier og sport i 1982 og i 1986 - Athletic Arena. I 1989 fik Instituttets studerende ekstra foredragslokaler og kontorer. I 1994 blev lokalerne for det videnskabelige laboratorium og et skydespil åbnet sammen med stadion. Under sin eksistens frem til år 1992 havde LVFKI udarbejdet 5522 specialister med videregående uddannelse og 151 - med særlig videregående uddannelse. Den 5. november 1991 hedder undervisningsministeriets undervisningsministerium i bekendtgørelse nr. 449, at den i fremtiden for bedre afspejler stillingen og profilen for videregående uddannelser vil være det lettiske akademi for idrætsuddannelse (LASE) . Den første grundlov af akademiet blev godkendt i Republikken Letlands øverste råd den 10. marts 1992. For at udføre opgaver udarbejdet for det lettiske akademi for idrætsuddannelse har det pædagogiske fakultet arbejdet i akademiet og i perioden 1983-1991 også Fakultetet for busser. Antallet af akademikere i forhold til tallene fra 1946 er steget flere gange: fra 2 studiegrupper i 1946 til 27 grupper i begyndelsen af ​​studieåret 2011/2012.Antallet af undervisere har også øget kvantitativt og kvalitativt: 38 medlemmer af akademiske medarbejdere, herunder 1 professor, 16 assisterende professorer, 7 seniorlærere, 14 lektorer og assistenter, der arbejdede der i akademisk år 1946/1947;I akademisk år 2011/2012 blev der udført 78 akademiske medarbejdere, herunder 18 professorer, 15 lektorer, 22 assisterende professorer, 14 lektorer, 9 assistenter, herunder 42 akademiske medarbejdere med en videnskabelig grad .Alle akademiske studerende og vellykkede kandidater modtog videregående uddannelse og blev uddannet til at arbejde med meget forskellige kvalifikationer, der var relevante for tidsperioden, såsom:Idræt (fysisk uddannelse) lærere;Biologi lærere;Samfundsvidenskab (sundhedsuddannelse) lærere;Anatomi og fysiologi lærere;Lærere af militær træning;Sports trænere;Fysisk kultur (Uddannelse) lærere;Uddannelse og Sport Arbejdsledere;Aktiv turisme ledere;Fysioterapeuter;Massører.LASE er den eneste højere uddannelsesinstitution på lettisk, som koordinerer og gennemfører forskning inden for sport, samt uddanner sportsvidenskabelige specialister. Hidtil har videnskabelig aktivitet hovedsagelig været udført i akademiets afdelinger, men nu er der dannet adskillige videnskabelige forskningsinstitutter med deres egne laboratorier, såsom Sportsvidenskabsinstituttet, Rekreation og Miljøinstitut, Institut for Læreruddannelse, Institut for Bevægelse Ergonomi. Som en tradition i mange år er den årlige fakultet- og elevforskningskonference inden for rammerne af hvilken foredragsholder og studerendeundersøgelser godkendes. Et logisk resultat af disse konferencer er en årlig udgave af Sports Science - LASE videnskabelige artikler. Sport for næsten alle LASE-studerende har været en integreret del af livet. Studerendes aktive livsstil bestemmer både deres livskvalitet og faglig beredskab. Et andet mål for det lettiske akademi for idrætsuddannelse er at give et internationalt anerkendt studie af høj kvalitet, udvikle nyskabende forskning inden for sportsvidenskab og integrere den i studieprocessen, som sikrer uddannelse af kompetente og konkurrencedygtige sportsspecialister til lettisk og internationalt arbejdsmarked. [-]


Transport and Telecommunication Institute

Letland Riga Daugavpils September 2018

TSI Mission - en kombination af traditioner klassisk universitet og teknologisk innovation, videnskab og kreativitet. Målet med TSI - en stabil efterspørgsel efter vores kandidater i det internationale arbejdsmarked. Transport og Telecommunication Institute (Lat. Transporta un sakaru Instituts - TSI) - en moderne universitet med næsten et århundredes historie. TSI - afløseren for den legendariske universitet RCAII (Riga Red Banner Institut for Civil Luftfart) og RAD (Rig… [+] a Aviation Institute). TSI i sin nuværende form blev grundlagt i 1999. TSI dag - enestående i Letland en privat teknisk skole universitet type, hvor du kan få en videregående uddannelse i lettiske, russisk og engelsk. Instituttet har modtaget i Letland permanent akkreditering som en videregående uddannelsesinstitution. Med TSI andre officielle dokumenter kan findes her. I den anden største by i Letland, Daugavpils, siden 2003 med succes arbejder TSI latgalian gren. Instituttet tilbyder kurser inden for følgende områder: transport og logistik, datalogi, elektronik og telekommunikation, økonomi og ledelse, lufttransport. I juni 2013 har alle TSI uddannelse områder blevet akkrediteret i en periode maksimalt - seks år. TSI'en kan opnå højere faglig uddannelse af de første og andet niveau, bachelor- og kandidatuddannelser, forberede og forsvare en doktorafhandling. TSI en mangesidet forskningsprojekt er. Ifølge resultaterne af sagkyndig vurdering af Institut for Transport og Kommunikation, den eneste blandt private universiteter, der indgår i listen over førende videnskabelige institutioner, der opererer i Letland. Og også, i henhold til rating på "Latvijas Avīze" 2014 Institut for transport og kommunikation har opnået gode resultater, vandt en ærefuld 2. plads blandt private universiteter i Letland! Det samlede antal kandidater i instituttets - Mere end 7.500. Det aktuelle antal studerende - Omkring 3000. Den TSI studerende fra Letland, Rusland, Kasakhstan, Usbekistan, Moldova, Ukraine, Aserbajdsjan, Indien, Storbritannien og andre lande. De mest populære blandt udenlandske studerende uddannelse områder: logistik, informationsteknologi, luftfart. TSI - er en uddannelse af høj kvalitet, en fremragende lærerkræfter, videnskabelige og tekniske grundlag, der opfylder moderne krav, maksimal designet læringsmiljø, og, selvfølgelig, et eksamensbevis anerkendes i de fleste lande i verden. Strukturen af ​​TSI'en Ledere Institute rektorat Latgale gren Fakulteter Naturvidenskabelige Datalogi og telekommunikation Fakultetet for Ledelse og Økonomi Fakultetet for Transport og Logistik Afdelinger Institut for Software Systemer Institut for Matematiske Metoder og modellering Elektronik og telekommunikation Department Transport og Logistics Department Institut for Aviation Transport Institut for Økonomi, finans og ledelse Institut Humanistiske laboratorium Laboratoriet for Applied Software Systems (LAS) Quality Management Laboratory Laboratoriet for Fysik og Elektriske maskiner Laboratoriet for telekommunikation og elektro-optiske systemer elektronik laboratorium Laboratoriet for Fysik og Elektriske maskiner Laboratoriet for Robotics og studerendes forskningsprojekter Laboratorium design og prototyping Industriel Automation Laboratory Laboratoriet for indlejrede computersystemer og digital signalbehandling Elektroniske Systemer Modeling Laboratory Laboratorium undergrunden radar Multimedia laboratorium Akademisk og Professional Aviation Center (APAC) Center of telekommunikation, elektronik og Robotics [-]


Riga Aeronautical Institute

Letland Riga September 2018

Tv-program "Flight Plan" om Riga Aeronautical Institute (24.05.2013)CAO-konferencen " Uddannelse af luftfartsspecialister - moderne teknologier og udviklingstendenser " (19.07.2012) RAI Jubilæum - 70 år (21.07.2012)Udflugt i Riga Aeronautical InstituteRiga Aeronautical Institute (RAI) er en af ​​Letlands ældste uddannelsesinstitutioner med rig erfaring og traditioner for uddannelse af specialister inden for luftfart og transport.RAI, der blev grundlagt i 1942 som en uddann… [+] else i luftfartsspecialister, er fra 1989 en højere læreanstalt med mange års vellykket erfaring med arbejde på det internationale marked for uddannelsestjeneste.RAI i dag er:En terminløs akkrediteret institution for videregående uddannelse Lovende og indianer transport og økonomiske erhverv.Moderne læringsmetoder.Kvalificeret akademisk personale.Samarbejde med feltspecifikke uddannelsesinstitutioner og uddannelsescentre.Kollektiv uddannelse af kadetter af Nacionāla Aizsardzības Akadēmija.Grener i Latgale: Daugavpils, Rezekne.Netværk af regionale rådgivende enheder.Mulighed for at opnå et statsligt eksamensbevis for Republikken Letland anerkendt af Undervisningsministeriet for Den Russiske Føderation.Meget udviklet undervisning og metodisk og materiel og teknisk base.Fuld af sort campus liv.Vi er sikre - vi går en vejRiga Aeronautical Institute (RAI) er en højere uddannelsesinstitution med rig erfaring og traditioner med at forberede specialister inden for transportsektorer som luft-, sø- og vejtransport. Studerende har store muligheder for udforskning af virksomhedsøkonomi på tilsvarende områder, virksomhedsledelse og udforskning af lufttransport og modtagelse af pilotfærdigheder. Omkring 1500 studerende studerer i RAI, herunder filialer i instituttet i Rezekne og Daugavpils. Undtagen lettiske studerende studerer studerende fra Litauen, Georgien, Kasakhstan, Moldova, Rusland og Armenien i RAI. RAI har i løbet af sin eksistens udarbejdet mere end 35000 specialister med forskellige kvalifikationer.Jeg afhængighed og stabilitet i RAI tillader vores institut at arbejde på perspektiv. Videregående uddannelser og kurser i faglig uddannelse er licenseret og akkrediteret./>For at tilfredsstille verdensøkonomiske krav og korrespondance med samfundets opfattelse arbejder personale på en højere uddannelsesinstitution kontinuerligt med forbedring af allerede tilgængelige uddannelsesprogrammer og udvikling af nye. Den eksisterende pædagogiske base beliggende på institutmarkedet er genopfyldt med en ny bygning med laboratorier, bibliotek og officiel vandrehjem. Veludstyrede lokaler til lektion, praktiske lektioner og seminarer, café, medicinsk center, fitnesscenter og swimmingpool er placeret i den gamle bygning./>RAI er et eksempel på et vellykket internationalt samarbejde. På forskellige områder af videnskab og uddannelsesinstitut samarbejder ikke kun med lettiske højere uddannelsesinstitutioner, men også med Moskva Humanity-Economics Institute, Institut for Nord Dakota (USA), International Academy of Aviation PANAM, center for uddannelse af luftfartsspecialister Lufthansa, St. Petersburg State University of Civil Aviation og andre./>S pheres af aktiviteter af specialister uddannet af os er symbolsk beskrevet af en logotype RAI - jordkloden omsluttet af en fuglens fløj, der viser, at elever som fugleflyvninger flyver til instituttet, modtager viden og erfaring og forlade deres arbejde steder i Letland og andre lande i Europa, Asien og Amerika. Logotype af RAI er et internationalt anerkendt varemærke./>RAI faciliteterAdvance faciliteter, moderne design og udstyr i klasseværelser, bibliotek, sundhedsforbedring og medicinske centre i overensstemmelse med kravene i europæiske standarder skaber et nyt forretningsmiljø, atmosfæren af ​​hygge og komfort, som det var særligt præget af akkrediteringsrådet.AT Controllers Training SimulatorsGiver praktisk træning af studerende og ATC og MSP specialister.BibliotekHer kan du få den nødvendige litteratur, arbejde på computer, sende fax, e-mail, bruge internettet, lav en fotokopi. Kontortid: Forretningsdage 8: 45-17: 30.Til ekstramural afdeling: Mandag og lørdag - 8: 45-19: 30Tirsdag - Fredag ​​- 8:45 - 17:30Søndag - 8:45 til 16:00Computer Center/>Der er særlige Commuter Training Cources Arbejdstid: Onsdag kl. 17.00.Engelsk Study Room/>Vi inviterer dig til engelsksprogskurser 2 gange om ugen.Mødelokale/>Dette er et sted for ledelse af senatsmøder, elevernes selvstyre, møder med udenlandske gæster.KonferencerumRAI historie afspejles i museets udstilling.Årlige generalforsamlinger, gradueringsceremonier, højtidelige møder afholdes i dette rum.Laboratoriet for Fysik, Elektronik/>Vi inviterer dig til kurser i reparation af moderne tv-apparater og videobåndoptagere. [-]


Baltic International Academy

Letland Riga September 2018

20 års lederskab i videregående uddannelse !!! løbet 13.000 af kandidater, der arbejder nu i hele verden! Baltic International Academy (op til 2006 blev det kaldt Baltic Russian Institute) er den største ikke-statslige højere læreanstalt i de baltiske lande og Østeuropa (det blev oprettet i 1992) beløber 4.500 studerende, herunder 450 udenlandske studerende fra 22 lande i hele verden, der gør multikulturelt miljø i Academy, hvor underviser 200 undervisere, af hvoraf 100 er læ… [+] ger for Videnskab og professorer. Omorganisering finder sted under processen af ​​uddannelse i Baltic International Academy, der giver akademisk og professionel videregående uddannelse i overensstemmelse med kravene i Den Europæiske Union i lettiske økonomi felter. BIA erhvervet international ekspertvurdering og fik ingen sigt akkreditering. Baltic International Academy har sønlige filial ikke kun i Riga, men også i andre lettiske områder (Daugavpils, Liepaja, Rezekne, Jekabpils, Ventspils, Smiltene, Jelgava) The Academy under uddannelse proces samt under konferencer og seminarer bruger videobridge konference, der forbinder BIA i Riga med dets regionale filialgenerationer filialer. Akademiet arrangerer jævnligt internationale studerende sommerskoler, kunstudstillinger, videnskabelige seminarer, konferencer, rundbordsdiskussioner, hvor aktivt interagerer studerende fra akademiet og andre højere læreanstalter, undervisere og udenlandske undervisere, arbejdsgivere såvel som eksperter. BIA tilbyder uddannelser på 1 og 2. niveau af højere faglig uddannelse (varighed af programspecifikke 2-2,5 og 4-4,5 år), akademisk og professionsbachelor uddannelse (varighed programmet 3-4,5), som samt akademisk og professionel kandidatgrad og ph.d.-programmer. Studier på BIA har realisere Multilingually under programmet "Eurolingua" De russiske undervist grupper - 75% - på russisk + på lettisk og engelsk Den engelske undervist grupper - 75% - på engelsk + på russisk og lettisk Studerende kan studere engelsk, tysk, fransk, spansk, svensk, lettisk og russisk som fremmedsprog. BIA forberedende courses` center Forberedende kurser (februar, October) Summer Forberedende kurser (juni, august) Den BIA deltager i europæiske programmer og projekter: Exchange students` program "Erasmus" at give mulighed for de studerende til at deltage i udvekslingsprogrammer med partner europæiske universiteter startende fra 2. studieår. Programmet «TEMPUS» giver mulighed for at deltage i forskellige europæiske projekter i fællesskab med højere uddannelsesinstitutioner i de lande - ikke-medlemmer af EU. Europæiske Erhvervsuddannelsesinstitut, ETF - de studerende får mulighed for at gøre en praktikplads inden for tilskud. Inden for Den Europæiske Socialfond eleverne gøre en praktikplads i de lettiske virksomheder og organisationer. Den BIA er medlem af de organisationer som følger: EAIE - European Association for International Education; International Higher Education Academy of Sciences; Arbejdsgiverforening Letlands; Lettiske Designers 'Society; LCCI - lettiske handelskammer; IAU - International Association of Universities. Ved students` bortskaffelse BIA Laboratoriet om undersøgelse af små og mellemstore virksomheder Den Tværfaglige Forskningscenter De Studerendes selvstyre De Studerendes Reklame og PR-bureau The Art Gallery «BIART» Den Keramik Studio Tegning Studio KVN hold i Riga ender Liepaya De Sport hold: fodbold, basketball, boksning, free-style brydning Show-ballet "Natalie" Rabatter for studerende: Programmet "The BIA Familie" (rabatter for familiemedlemmer fra 10% -25%); 40% - rabat til A-studerende; Rabatter for alle studerende-sportsfolk og deltagere i BIA sociale og kulturelle liv; Nedsat studieafgift for handicappede studerende og forældreløse børn (10% - 50%); en mulighed for at få statslån, studielån samt banklån; rabatter for kandidater fra BIA Forberedende kurser; [-]


Liepaja University

Letland Liepāja September 2018

Fakta og tal Liepaja University er akkrediteret tilstand højere uddannelsesinstitution, der gennemfører uddannelser på alle tre studier niveauer: grundlæggende undersøgelser, Master og ph.d.-studier. Hvert år omkring 30 uddannelser gennemføres. Fuldtids- og deltidsansatte undersøgelser. Antallet af valgte undervisning medarbejdere - 74, blandt dem mere end 64,8% - Læger for Sciences; 35,1% professorer og lektorer. Omkring 2000 studerende. Liepu har sin egen hymne, våbenskj… [+] old, logo og et banner. Mere end 20 tusind kandidater Nogle historiske kendsgerninger: Den højere læreanstalt blev grundlagt i 1954 på grundlag af Teacher Training Institute. Dens oprindelige navn - Liepaja Pædagogisk Institut. Den første campus - Baseina iela 9, Liepaja. For lange år uddannelsesinstitutionen tilbudt uddannelse i pædagogisk videnskab. Sideløbende med læreruddannelse uddannelser et bredt spektrum af ikke-pædagogiske uddannelser er blevet tilbudt siden 1990. I løbet af tiden navnet på den højere læreanstalt har ændret sig mere end en gang. Den 16. juli 2008 Liepāja Academy of Pædagogik blev Liepaja Universitet (Liepu). Mission Liepaja Universitet er et symbol på uddannelse, videnskab og kultur Liepaja og Kurzeme region, der giver med konkurrencedygtige, internationalt anerkendt varieret undervisning. Den Liepu udvikler innovativ forskning, sikrer bæredygtighed i udvikling samfundet, udvikling økonomisk viden i Letland som en lovlig partner i EU. Uddannelser Liepāja Universitet er den største højere læreanstalt i Kurzeme, det gennemfører uddannelser i seks felter af undersøgelser ud af de otte områder, der er defineret i Letland. Grundlæggende undersøgelse profiler: Humanitær Videnskab og Kunst Naturvidenskab, matematik og it Tjenester Samfundsvidenskab og iværksætteri Social velfærd Lærer Uddannelse og Pædagogik Fakulteter Undersøgelse arbejde på Liepu er arrangeret af: Det Humanistiske Fakultet og Arts Fakultetet for Pædagogik og Socialt Arbejde Fakultet Ledelse og Samfundsvidenskab Det Naturvidenskabelige Fakultet og Engineering Det Humanistiske Fakultet blev etableret i år 2000, ved at omstrukturere de eksisterende Academy fakulteter. Bør søges begyndelse af fakultetet i Det Naturvidenskabelige den lettiske sprog og litteratur, er etableret i Liepu fundament år. Fakultet Pædagogisk Fakultet blev startet i år 2000 på grundlag af Børnehave og Basic Education Fakultet. Fakultet Ledelse og Samfundsvidenskab og Det Naturvidenskabelige Fakultet og Engineering er den nyeste blandt Liepu fakulteter (begge fakulteter grundlagt i september 2013). Grundlæggende studier Baltiske filologi og kultur Forretning og organisation Kommunikation ledelse Computer videnskab Kultur ledelse design Europæisk sprog og kultur studier Informationsteknologi matematik Mekatronik Natur og vedvarende energikilder ledelse og teknik Ny mediekunst Fotokunst Fysik socialt arbejde Taleterapi Lærer Turisme ledelse og rekreation Undersøgelser højere niveau Master studier Kunst Karriere konsulent Miljøteknologi Folkeoplysning lærer Informationsteknologier Lettisk filologi Litterært værk og kommunikation Management videnskaber Master i pædagogiske videnskaber i pædagogik Ny mediekunst socialt arbejde Ph.d.-programmer E-undersøgelser teknologier og ledelse lingvistik New Media Art Pædagogik [-]


Riga Teacher Training and Educational Management Academy (RTTEMA)

Letland Riga September 2018

Akademiets Filosofi Menneskelighed og demokrati; Internationalisering af undersøgelsen processen og mobilitet; Anvendelse og brug af moderne IT; Kreativitet; Integration af akademiske discipliner og praksis; Deltagelse af studerende forbedrer uddannelser. Mission Missionen for RTTEMA er at tilbyde og give livslang læring i de akkrediterede uddannelser af akademiet og bidrager betydeligt til den uddannelsesmæssige og kulturelle liv i Letland - både dets regioner og Riga. Akademiets mål… [+] er at give den enkelte studerende mulighed for at erhverve faglige og akademiske videregående uddannelser inden for områderne pædagogik, psykologi, forretning og forvaltning, samt motivation for professionelle liv og konstant selvstændig forbedring. Concept RTTEMA forbereder lærere, som er i stand til at forberede eleverne til at leve og arbejde i informationssamfundet. De konceptuelle hjørnesten i RTTEMA undersøgelse proces er intelligens, kompetence og færdigheder. Hvert Uddannelsen giver vores studerende til at udvikle de nødvendige faglige kompetencer. historie RTTEMA er et konceptuelt og teknisk moderne professionelle videregående uddannelsesinstitution (HEI), grundlagt af staten. Det startede sit arbejde i 1994 med 1.273 studerende, og nu er en af ​​de største videregående uddannelsesinstitutioner i Letland i form af antallet af studerende. Uanset sin unge alder, RTTEMA arvet traditioner uddannelsesinstitutionerne for lærere går helt tilbage til 1946. RTTEMA blev grundlagt i anledning af fusionen mellem to institutioner: Riga Teachers 'Institut og Imanta Lærernes Institute. RTTEMA Tema RTTEMA: er en tilstand videregående uddannelsesinstitution etableret i 1994; uddanner mere end 3,5 tusinde studerende i fuldtids- og deltidsansatte undersøgelser; beskæftiger 160 undervisere og fortællere; organiserer internationale konferencer; udgiver videnskabelige artikler; gennemfører projekter for videnskabelig forskning; letter studerende og lærere international mobilitet; er et aktivt medlem af internationale organisationer; arrangerer gæsteforelæsninger og masterclasses af fremtrædende fagfolk; tilbyder 25 uddannelser på college, bachelorer, master sand ph.d.-niveau; giver muligheder for at tilegne erhvervene lærer, pædagogisk leder, personale, business, og kontor manager, erhvervsvejleder, handel og marketing og PR-specialist, få undervisning på området for psykologi. Vision Vores Academy er et anerkendt universitet og internationalt centrum for pædagogisk forskning, med en campus og basis forskning, samt søsterselskaber i andre lande. Strategi Akademiet har skabt et gunstigt miljø præget af humane værdier og relationer. Aktiviteterne i vores medarbejdere er baseret på kreative, lige i rettigheder, ansvarlig samarbejde og dialog. De strategiske mål for de kommende år er: at fremme Akademiets fortsatte udvikling af kreativt arbejde; til at udføre forskning rettet mod udvikling og implementering af Akademiets undfangelsen og perfektion af det lettiske uddannelsessystem; at levere undersøgelser af høj kvalitet målrettet forbedrer metodiske og tekniske bestemmelse af undersøgelsen processen; at opretholde regionalisme - giver nye muligheder for uddannelse til indbyggerne i Letland tæt på deres bopæl. Akademiets Intellektuel Miljø Bestyrelse Professorer i Pædagogik; Pædagogisk Scientific Institute; Kreativitet Scientific Institute; Child Language Research Center; Psykologiske Research Institute; Natur og Arbejdsmiljø Institute; Flere metodiske centre; Unge Lærernes Club; RTTEMA Center for Videregående Uddannelse; Bibliotek med lagre i 10 byer i Letland. Akademiets Psykologisk Miljø Demokratisk og kreativt; Begunstigelse identiteten af ​​hver enkelt; Rettet mod gensidigt samarbejde. Elevernes service og sociale liv Studerende er forsynet administrativ støtte på Internationalt Kontor og social støtte på Elevernes Parlamentet. Bortset fra disse enheder studerende har mulighed for at involvere sig i Følgende kulturelle virksomheder: Blandet kor "Fortius"; Female Choir "Balta"; Kammerorkester "Gaudeamus Orchestra"; Big band; Idrætsforening; Folk Dance Group "Dejotprieks" (Joy of Dance). Der er også aktiviteter, der tilbydes til lettiske udvekslingsstuderende via ESN (Erasmus Student Network) Riga. Akademiets Fysisk Miljø 3 bygninger - 1 i Riga, 1 i Cesis og 1 i Kuldiga; Studerendes café; 2 sportshaller, et stadion; 2 computerrum med internetadgang; gradvist og regelmæssigt renoveret studie lokaler; Teknisk bistand (videokameraer, overhead projector, projektorer, computere, mikroskoper osv Der er en gratis adgang til klaverer, et digitalt orgel og et orgel). [-]


Riga Business School

Letland Riga September 2018

Etableret i 1991 i samarbejde med State University of New York i Buffalo, USA, og University of Ottawa, Canada, Riga Business School (RBS) er en internationalt anerkendt management-uddannelse institution inden Rigas Tekniske Universitet (RTU) og har mere end 20 års erfaring i erhvervslivet uddannelse. Riga Business School er den eneste skole i Baltikum tilbyder nord-amerikanske stil undersøgelser, både i undervisningen standarder og i struktur, som indeholder intensive ca… [+] sestudier, gruppearbejde og aktiv klasseværelse involvering. Fakultetet Professorer på Riga Business School er forskere, konsulenter, og tænkte ledere i alle aspekter af erhvervslivet. Fakultetet fra fem kontinenter udfordringer og opfordrer eleverne med en læseplan, der tilbyder viden, kompetence, frihed og passion for undervisning. Fakultetet omfatter både internationale og lokale professorer, fra en række forskellige baggrunde og med stor erfaring i erhvervslivet. studerende Studerende på Riga Business School er håndplukket af studieledere, derfor studerende på RBS er ikke en af ​​tilskuerne. Alle her har en stærk personlighed og fakultetet og personale på skolen gør deres bedste for at udvikle disse studerende ind ledere. RBS har en stærk, individuel tilgang mod deres elever, derfor er der aldrig mere end 50 elever i en klasse. Og cirka 10% af alle elever er de lyseste hoveder fra hele verden: Aserbajdsjan, Brasilien, Tyskland, Indien, Kasakhstan, Letland, Norge, Rusland, Hviderusland, og USA. Campus Riga Business School er placeret i hjertet af Riga - en by, der altid har været et knudepunkt for erhvervslivet. Se for dig selv! Skolen er placeret tæt på alt, med en travl bymidte altid fuld af liv, den gamle del af byen med smukke Art Nouveau bygninger, flere butikker, barer, restauranter, teatre, koncertsale og alt andet en elev har brug for at nyde sin eller hendes studier. Akkrediteringer og priser PRME initiativ. RBS er medlem af PRME (Principles for Responsible Management Education). Den PRME Initiativet opmuntrer og letter handelshøjskoler mod tilgange, der opfylder de nye behov og forventninger erhvervslivet og de krav, som en ny generation af studerende med hensyn til bæredygtighed og god corporate citizenship. CEEMAN award. RBS er den første stat højere læreanstalt i Letland for at modtage CEEMAN (central- og østeuropæiske Management Development Association) IQA Akkreditering award. Vi forfulgte og fået denne akkreditering, fordi det afspejler vores forpligtelser til vækst, udvikling og streng kvalitetskontrol. Institutionel akkreditering. Republikken Letlands ministerium for uddannelse og videnskab har tildelt Rigas Tekniske Universitet fuldstændig og ubegrænset akkreditering. Akkrediteringen har ikke en udløbsdato, hvilket afspejler tillid ministeriet. Denne akkreditering certificerer Rigas Tekniske Universitet som en institution, der kan give højere uddannelse og tildeling stat anerkendte grader i Letland. Program akkreditering. RBS programmer har den højest mulige akkreditering tildelt i Letland. Vores seks år akkreditering periode begyndte i 2013. Denne akkreditering attesterer, at vores management programmer i overensstemmelse med de højeste akademikere standarder. Eduniversal ranking. RBS er blevet annonceret som den bedste erhvervsuddannelser i Letland ved Eduniversal rangordning. De 3 Palms of Excellence prisen gives til skoler, der er gode handelshøjskoler med international forstærkende indflydelse. Denne skole tilbyder programmer i: Engelsk Denne skole tilbyder også: Executive MBA (1) Professionel MBA (1) BBA (1) [-]